dinsdag 20 juni 2017

FOTO TUTORIAL

Stampin' Up! bestellen 23 juni

Vandaag laat ik jullie zien hoe je snel hele leuke PL kaartjes kunt maken en ik
gebruikte daarvoor de heerlijk frisse nieuwe In Color kleuren.
Excuses voor de wat vage foto's hier en daar - ik maakte ze bij avondlicht - maar ik 
denk dat de strekking van het verhaal wel duidelijk is.

Kaartje 1



Allereerst plakte ik het kaartje vast (aan de onderkant) met wat masking tape,
en daarna sneed ik een ander kaartje net een klein stukje smaller.
Dat kaartje zette ik ook vast met een stukje masking tape zodat 
het geheel niet kan verschuiven.

Met mijn daubers kleurde ik in ronde bewegingen de randjes in.
Ik gebruikte hier Powder  Pink Berry Burts en Lemon Lime Twist.
Daarna stempelde ik met zwart inkt in het wilde weg op het randje.
Tenslotte verwijderde ik het bovenste kaartje en trok met mijn PL zwarte
 fineliner (3) een randje langs het gekleurde gedeelte.
Nou wil het feit dat ik op het moment nogal trillende handen heb maar 
eigenlijk is dat alleen maar goed, want het moet niet te netjes zijn :-)



Daarna ponste ik met de hart pons uit een ander stukje papier en plakte
 dit weer met masking tape vast op het kaartje.
Het hartje kleurde ik in met mijn daubers, daarna stempelde ik met 
zwarte inkt in het hart.

Het eindresultaat is dan als volgt:


Helaas is de zwarte inkt hier en daar gevlekt, da's jammer.
Het moet goed drogen en ik was te snel met eraan zitten met mijn tengeltjes!
Let hier dus op als je je eigen creatie niet wilt verpesten!
Ik heb er later nog wat hartjes bij geplakt die ik geponst heb uit het
prachtige roze glitterpapier.
Ik gebruikte hiervoor de retired hartjes pons van Stampin' Up!



Kaartje 2


Voor dit kaartje kleurde ik een wit stukje van 3x4 inch volledig in met
mijn daubers.
Ik gebruikte steeds dezelfde kleuren: Powder Pink, Berry Burst en
 Lemon Lime Twist.
Daarna stempelde ik met zwarte inkt de muzieknoten erop en voor 
de swirl gebruikte ik
de retired stempel Everything Eleanor.
Tot slot gebruikte ik het gouden embossing poeder om hier en daar
 wat accenten aan te brengen.
Voila, kaartje 2!



Dat waren alvast twee kaartjes in een serie van meer.
Houd deze blog in de gaten: binnenkort meer technieken!

Wil je ook die prachtige nieuwe In Color kleuren bestellen?
Of het gouden embossing poeder?
Of die handige daubertjes?
Of misschien wel mijn nieuwe favoriete achtergrond stempel met de muzieknoten?
Mail me dan je bestelling en op de23e gaat deze mee met de verzamelbestelling.
Stampinunlimited@hotmail.com

Tevens in de aanbieding:


Het frisse nieuwe In Color papier als share:
40 vel dubbelzijdig papier van 6x6 inch voor maar € 6.95

---

Geen opmerkingen :

Een reactie posten