vrijdag 6 maart 2015

VINTAGE FRIDAY

Stampin' Up! bestellen 8 maart

Ik leefde me voor deze vintage friday uit met de Mini Treat Bag Thinlits, 
welke op het moment super-populair zijn.
Geen wonder, want je kunt er ontzettend leuke dingen mee maken, 
bekijk het fimpje maar eens: 



Ik maakte een aantal cadeau verpakkingen; allemaal met dezelfde thinlits!
Ik heb er een lekker vintage tintje aan gegeven want dat doe ik 
nou eenmaal het liefst.



PART 1

Het maken van een Mini Treat Bag (zoals in het filmpje) wijst de weg vanzelf.
Als je de twee onderdelen uitstanst, zie je vanzelf al hoe je ze 
in elkaar moet plakken.
Piece of cake dus!
Ik gebruikte hier Baked Brown Sugar papier voor de Mini Treat Bag en 
voor een kaartje dat je erin kunt schuiven.
(leuk bijvoorbeeld als cadeau enveloppe voor geld)



In de komende twee posts leg ik uit hoe je heel simpel een groter zakje/tasje (met de het sterraampje op de voorkant)  kunt maken door de uitgestanste delen te verlengen en hoe je het kleinere zakje (met "Enjoy" op de voorkant) maakt.
Dus..... wordt vervolgd!

---

Geen opmerkingen :

Een reactie posten