maandag 16 maart 2015

CARD-IN-A-BOX WORKSHOP

Stampin' Up! bestellen 20 maart

Het afgelopen weekend gaf ik op verzoek van een klant 
een card-in-a-box workshop.
Alhoewel ik zo'n card-in-a-box al veel vaker gemaakt heb, blijft het 
ontzettend leuk om te doen.
Uiteraard heb ik ook hier weer een lente-tintje ingebouwd:
in het gras zit een konijntje dat ik maakte met verschillende cirkel ponsen.
De elegant butterfly pons gebruikte ik om de oortjes te maken.



Tijdens de workshop werd er lustig op los gestempeld door de groep enthousiaste dames en een enkeling ging nog verder: vol concentratie ging een dame 
aan de slag met de aqua painter en zat (bijna met het puntje van 
de tong naar buiten!) heerlijk te kleuren.



Voor mij als demonstratrice is het ontzettend leuk om te zien hoe mensen
 lekker bezig zijn en hun eigen gang gaan. 
Mijn voorbeeld namaken tijdens een workshop is uiteraard toegestaan maar als deelneemsters er iets heel anders van maken vind ik dat ook altijd heel leuk.
Ik zeg altijd : "Doe maar wat je zelf leuk vindt, het gaat erom dat je plezier hebt!"


Ik gaf deze workshop card-in-a-box op verzoek van de gastvrouw.
In overleg spraken we een datum en prijs af.
Wil jij ook een leuke workshop bij jou thuis, neem dan contact met mij op.
Veel is mogelijk, van heel simpel tot ingewikkeld, van een kaartje tot een een leuk presentje of iets dat je in de catalogus of op het internet hebt gezien.
Laat het me weten en ik maak een leuk voorstel voor je.

Built for Free Using: My Stampin Blog


---

SALE-A-BRATION


De leukste tijd van het jaar!
Van 6 januari t/m 31 maart vindt de SALE-A-BRATION plaats.

Tijdens deze maanden mag je bij iedere € 60,= die je bestelt, 
een cadeau uitzoeken uit de SALE-A-BRATION flyer.

Maar.... er is meer!  Aan het einde van de SALE-A-BRATION verloot ik een 
SUPER pakket aan prijzen voor al degenen die bij mij een bestelling 
hebben gedaan tijdens de  SAB-periode vanaf € 75,=

Klik hier voor meer informatie.

Denk er ook aan dat je ook kunt kiezen uit de vier extra uitgebrachte SALE-A-BRATION artikelen bij je bestelling van € 60,=
Bekijk de vier extra artikelen hier

---

Geen opmerkingen :

Een reactie posten