vrijdag 14 november 2014

VINTAGE FRIDAY

Tussentijdse verzamelbestelling = zaterdag 15 november

Het is weer tijd voor Vintage Friday, mijn favoriete deel van de week :-)


Voor dit kaartje ben ik heerlijk bezig geweest met allerlei materialen
 en er zit aardig wat tijd in.
Ik ben begonnen met het stempelen van de achtergrond met de kleur Baked Brown Sugar op Crumb Cake papier. Daarvoor gebruikte ik de prachtige
 achtergrond stempel "I love lace"

Daarna haalde ik een stukje Crumb Cake papier met de "Decorative Dots" embossing folder door de Big Shot zodat er stippels ge-embost werden.
Vervolgens heb ik met mijn witte craft inkt stempelkusssen heel voorzichtig het stukje ge-embost papier "gedept" waardoor de ge-emboste bolletjes wit werden.


 De witte inkt moet goed drogen, dus dat heb ik even laten liggen.
Later heb ik er een cirkel uit gesneden met mijn cirkel framelits en 
een randje geborduurd.
Achter de cirkel papier heb ik een doily geplakt.


De bloemen ponste ik met mijn ponsen "Pansy" en "Petite Petals"
uit het mooie papier afkomstig uit de lijn "Flower Pot"
Alle randjes bewerkte ik met daubers met Baked Brown Sugar inkt om
 een mooi oud effect te krijgen.



De bloemen bewerkte ik ook nog met dazzling details en ik plakte 
 plakparels in de hartjes van de bloemen.
Voor de bruine bloemblaadjes gebruikte ik mijn bird builder pons.



Tenslotte maakte ik er nog een piepklein vlindertje en een tekstje bij.
Het vlindertjes stempelde ik met zwarte stazon inkt (afkomstig uit de set "Papillon Potpourri") ik kleurde het in met mijn daubers in geel en oranje. Het tekstje komt uit de set "Good Greetings" en deze ponste ik uit met mijn "Modern Label" pons.


pfff\... wat een verhaal!

Maar... het resultaat mag er zijn, toch?

Al zeg ik het zelf; ik ben zeer tevreden!

Zo, en nu ga ik heel zelfingenomen naar mijn kaart zitten kijken en ga ik tegen mezelf zeggen dat ik dat mooi gedaan heb.

Mooi gedaan Blinnie, goed bezig! :-)

---

CREABEURS RIJSWIJK
Op zaterdag 22 november sta ik op de creaweekend in Rijswijk op
 het Stampin' Up! plein.
Kom je gezellig langs om een make & take te doen?

Ik zie je dan!

Hier vind je meer informatie over het creaweekend:

Geen opmerkingen :

Een reactie posten