maandag 16 juni 2014

LET'S FLY AWAY

Wat doe je als je iets cadeau wilt geven dat er niet zo leuk uitziet?
Juist, dan maak je er een mooie verpakking omheen!
(Nou geldt dat eigenlijk niet voor de flower stans van Sizzix waaromheen ik hier een verpakking heb gemaakt want zeg nou zelf: die is ONWIJS leuk om cadeau te krijgen!)

Afijn, stel je hebt iets saais cadeau te geven; met een verpakking als deze er omheen, wordt het toch nog iets heel leuks.









Ik beplakte een stuk kraft papier met mooi designer papier (Soho Subway) en maakte de score lijnen op de plekken die ik wilde.
Daarna stempelde ik twee prachtige Swallowtail vlinders op whisper white cardstock met Early Expresso inkt en daarna kleurde ik de vlinders in met verschillende kleuren inkt m.b.v. mijn paint daubers. (ik ben gek op het werken met die dingen!)
De vlinders plakte ik op elkaar met dimensionals ertussen.

Hier en daar maakte ik wat scheurtjes in het Soho Subway papier om het oud te laten lijken (ik inkte alle randen met een paint dauber) en liet er hele klein stukjes doilies achter vandaan komen met hier en daar een pareltje erop geplakt.

Zeg nou zelf: leuk om te krijgen toch?

---



Let op! Nog tot het einde van de maand kun je instappen als demonstratrice voor slechts € 65,= en voor € 70,= aan artikelen uitzoeken voor je starterskit.
Wil je meer informatie, kijk dan hier (klik)
Heb je nog vragen die je liever persoonlijk stelt, mail me dan : StampinUnlimited@hotmail.com of bel me op 06 - 13 70 38 58

Geen opmerkingen :

Een reactie posten