zondag 11 mei 2014

VINTAGE CARD-IN-A-BOX

Ik had gezegd geen card-in-a-box meer te maken maarja, als je er een aanvraag voor een workshop voor krijgt,heb je toch al gauw de smaak weer te pakken!
Het is ook zo leuk om te maken...
En het blijft iedere keer weer leuk om te zien hoe je de box helemaal plat kunt vouwen om gewoon in een enveloppe te verzenden.




 



Ik heb me helemaal uitgeleefd met een van mijn favoriete stempelsets: "Everything Eleanor" en heb er een op-en-top vintage exemplaar van gemaakt.
Op de workshop gaan we dat niet doen, want dat zou teveel tijd kosten.
We gebruiken dan een andere stempelset en ander papier en dan ziet alles er weer heel anders uit!

Alle gebruikte materialen zijn van Stampin' Up! met uitzondering van de twee mooie plaatjes van paspoppen die ik erin verwerkte, die kocht ik op Etsy.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten