woensdag 28 mei 2014

DE ALLER-ALLER-ALLER-LAATSTE WEEKLY DEALS!



Zit er iets voor je bij? Mail me dan vandaag nog!

GROOT NIEUWS
Vrijdag komen de Retired lijsten uit, dus als je nog twijfelt over die ene stempel... het is je laatste kans! Straks is het echt te laat. Stuur voor zaterdagochtend 09.30 uur jouw verlanglijstje naar me toe en hopelijk hoef ik je niet teleur te stellen.

GRATIS Catalogus actie
Vrijdag kunnen we ze bestellen;de nieuwe catalogi! Ik geef er 3 weg op mijn blog.
Laat hieronder een reactie achter als je er een wilt winnen.


3 opmerkingen :

  1. Hoi Belinda natuurlijk wil zo'n mooie catalogus winnen kan ik zeker weer nieuwe leuke spullen bestellen. Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog niet zo lang geleden voor het eerst kennis gemaakt met Stampin up. Zou graag de nieuwe catalogus willen winnen om om nog meer mooie spullen te ontdekken. Groetjes van Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan niet wachten! Tjeetje wat bouw je de spanning op zeg! Ik kom heel graag in aanmerking voor de nieuwe catalogus. Ontzettend benieuwd wat de gids allemaal te bieden heeft aan nieuwe stempels en natuurlijk als bron van inspiratie. Inmiddels ben ik elk vrij moment met het bedenken en maken van mooie dingen met de materialen van SU. Wat een heerlijke hobby! Lieve groeten van Kitty

    BeantwoordenVerwijderen