vrijdag 28 maart 2014

PAAS PRESENTJE

Vandaag ben ik bij een vriendin bakkie koffie gaan halen ; we hadden elkaar lang niet gezien en elkaar heel wat te vertellen.
Het was leuk om weer even ouderwets bij te kletsen en tjee, wat kan er veel gebeuren in vijf jaar...

Leuk om elkaar na al die jaren weer terug gevonden te hebben via Facebook!

En wat doe je als Crea-Bea als je op de koffie gaat bij een vriendin?
Juist, dan neem je een kleinigheidje mee dat je zelf gemaakt hebt:



Dit "melkpakje" maakte ik van een patroontje dat ik op het internet vond, het is heel eenvoudig.
De aankleding maakt het geheel leuk; is het konijnenkontje op de voorkant niet schattig? :-)
Het is heel eenvoudig te maken met behulp van een paar cirkelponsen.

Mijn vriendin was er in ieder geval blij mee!
Ben benieuwd hoelang de paaseitjes in het doosje blijven voordat ze opgegeten worden!

Wil je ook zo'n leuk presentje maken ?
Ik leg je precies uit hoe het moet; het is niet moeilijk!
Mail me voor meer informatie:
StampinUnlimited@hotmail.com

Enne Bren... het was gezellig; volgende keer bij mij :-)



Voor het lijf van het konijntje gebruikte ik de 1 3/8" cirkel pons, voor het hoofdje de 1" cirkelpons, en voor het staartje de boho blossoms pons en de 7/8" scalloped cirkel pons. De oortjes kun je gemakkelijk knippen uit een geponste cirkel.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten