dinsdag 25 maart 2014

FEESTVARKEN

Dat ben ik dus!
Want vandaag ben ik jarig! 
HIEPERDEPIEP!!


En jongens, jongens, wat ben ik verwend.... :-)

Van mijn liefie kreeg ik geld om de mooie color caddy van Stampin'  Up! aan te schaffen en daarna had ik nog geld over ook. 
Dus van het restant heb ik een aantal marker sets besteld.
Blinnie is helemaal happy!


Kijk toch eens wat een prachtig ding dit is:

Wowie! Ik ben er dan ook echt SUPER blij mee!

En dat is nog niet alles:
Mijn ouders kwamen ook met iets heel creatiefs, want zij vonden dat ze niet achter konden blijven bij al mijn creatief verpakte cadeaus van de laatste jaren (goede instelling!)
Kijk wat ik kreeg:


Dit is een antiek speldenkussen met in het midden een antieke knoop.
Op speelse wijze is het geld erop verwerkt.
Hartstikke leuk om te krijgen! 

En het zat ook nog eens verpakt in een heel mooi blik:


Nou, die centjes gaan natuurlijk ook besteed worden aan Stampin' Up! spulletjes,
YES!!!!!!

Ook mijn schoonouders stopten een bijdrage in een enveloppe voor mij dus dat bedoel ik als ik zeg dat ik verwend ben.
Ja toch?

's Avonds zijn we lekker uit eten geweest bij een geweldig goed Tapas restaurant dus mijn verjaardag was TOP!


Ik ben gek op cadeautjes uitpakken!


Toasten met Pa

Oei, en nu ben ik al 46 jaar...
Maar gelukkig zie ik er nog uit als 36, dat scheelt...:-)

En nu iets anders:

WIE JARIG IS TRAKTEERT!
toch?

Dus hou deze blog goed in de gaten want nog voor het einde van de week maak ik de prijzen bekend die ik weggeef in de BIRTHDAY-GIVE-AWAY!

Als afsluiter nog even een kaartje:




Ook dit kaartje maakte ik met het envelope punch board en het was echt een fluitje van een cent!

Bestel jou envelope punch board nog vandaag!

Vergeten jullie niet morgenavond te kijken naar het live stream event?
Klaarzitten hoor om 20.30 uur!
Klik hier:

2 opmerkingen :

  1. Wat een leuke, vrolijke en verwend nest post s dit zeg! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd. !! Wat ben jij lekker verwend zeg!!
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen