woensdag 8 januari 2014

Mini albumpje Fan Fair

Vorig jaar in februari kwam mijn nichtje Nicola uit Nieuw Zeeland over naar Nederland.
Het was 20 jaar geleden dat we elkaar gezien hadden, maar het was direct weer als vanouds!
We hebben heel wat afgekletst, gelachen, gekke foto's van elkaar gemaakt, kortom, LOL gehad.
Toen ze weer weg was heb ik een mooi album gemaakt en dat haar aan haar opgestuurd, daar was ze heel blij mee.
Maar zelf wilde ik natuurlijk ook nog een herinnering aan die gezellige dagen hebben en dus toog ik aan de slag om een mini albumpje te maken.

Ik ging aan de slag met het prachtige Fan Fair papier van Stampin ' Up!, en dit is het resultaat geworden:
Wat vinden jullie ervan?











Lijkt het je ook leuk om zo'n albumpje te maken?
Dat kan! We plannen een dagdeel of een avondje en we maken er een gezellige boel van!
Mail me voor meer informatie.

Gebruikte materialen:


Geen opmerkingen :

Een reactie posten